who's laughing now?

Jag känner mig lite smått elak mot Niphaphon.. Varför? 
För imorrn kväll åker jag bort till min mormor & morfar för att fira midsommar och att dom varit gifta i ett antal år hehehe. Ja, hur som helst så kommer jag hem på söndag tror jag? På måndag måste jag packa och städa, på tisdag får vi gäster typ. Eller ja, några som bor i USA ska låna våran lägenhet när vi är borta och ville hälsa på lite aa. Så på tisdag och onsdag måste jag antagligen umgås med dom, sen på torsdag åker jag till USA! Ska vara i Florida två veckor, sen så åker vi till New York i några dagar. Åker hem den 17 men kommer typ hem den 18onde? :O Haha knas. Ajajajaja så kommer inte kunna blogga så mycket. Ajdå..

2009, Florida

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!